INGEN RØDME OG SMERTE – BARE ULTROLIG SILKEBLØD FLOT HUD

RESULTATER MED DET SAMME

Dermolissage Silkpeel er en mild slibning af overhuden, foretaget med vort højteknologiske silkpeel-udstyr. Behandlingen er smertefri og fantastisk effektiv i forbindelse med bl.a. Følgende problemer:

• Aktiv acne
  • Bumser
  • Hudorme
  • Fedtet hud
  • Ar og ru hud
  • Pigmentforandringer
  • Solskadet hud
  • Tør hud
  • Fine linjer og rynker
  • Rosacea og psoriasis
  • Eksem

Den dybdegående virkning af behandlingen er dokumenteret i flere videnskabelige undersøgelser. Allerede efter første behandling opnås markante og synlige resultater. Huden vil se yngre ud og føles glat og frisk.

HVAD ER DERMOLISSAGE SILKPEEL?

Selve slibningen af huden udføres med fine diamanter. Samtidig med at slibningen foregår, tilføres huden et aktivt koncentreret renseprodukt, tilpasset netop din hudtype. Selve behandlingen føles som en ministøvsuger, der nænsomt bevæges hen over huden. Der behøves således ingen smertefulde dampe og trykken af huden, ofte med efterfølgende rødme. Med denne behandling kan langt de fleste hudproblemer nemt og smertefrit minimeres. Silkpeel stimulerer hudens celler til ny vækst og behandler netop dit specielle hudproblem, så din hud får et fornyende løft.

HVOR MANGE BEHANDLINGER ANBEFALES?

Afhængig af problem anbefaler vi et sted mellem seks til otte behandlinger for opnåelse af det mest optimale resultat. Igen, afhængig af den behandling man har været igennem, kan der følges op med regelmæssige behandlinger for bibeholdelse af resultat. Followup behandlingernes antal og interval afhænger bl.a. Af forhold som problemets karakter, hudtype, osv. Tal nærmere med din behandler omkring dette, når dit behandlingsforløb nærmer sig afslutningen.