HELBREDSTEST PÅ UNDER 2 MINUTTER

PROGNOS® er et computer-kontrolleret analyse og målesystem, specieltudviklet til diagnose og behandling af energi- og helbredsforstyrrelser.

Dette er din garanti for seriøs alternativ behandling.

Jeg har valgt at anvende dette udstyr til at opsøge og behandle årsager til sygdom.

På under to minutter kortlægges dit energiniveau og du kan se om din krop er i balance via dine meridianer (energibaner). Med det imponerende 3D computerprogram kan du se dine meridianbanernes forløb, og jeg forklarer sammenhæng mellem dine symptomer, der – ifølge Kinesisk Traditionel Medicin – er tæt forbundne.

Alle symptomer og lidelser vi som mennesker døjer med, kan således kædes sammen (en rød tråd).

Du bliver positivt overrasket over, hvad PROGNOS kan identificere ifht. dit energiniveau, evt. mekaniske lidelser, din biokemi samt din emotionelle tilstand

FAKTA

• PROGNOS-teknologien er som tidligere nævnt, baseret på en helt unik kombination af Østens visdom og vestens computer teknologi. Med den indgangsvinkel spores udgangspunktet for symptomer/sygdom systematisk og en optimal terapi foreslås.
  • PROGNOS er oprindeligt udviklet af russerne i forbindelse med deres rumforskningsprogram og blev anvendt på rumstationen MIR til konstant at optimere astronauternes helbred. Den dag i dag anvendes PROGNOS-teknologien stadig i forbindelse med rumrejser og ophold i rummet af længere varighed.
  • PROGNOS er videnskabelig testet som værende et pålideligt testinstrument til tests af energibanerne i mennesker.
  • PROGNOS er EUROCAT-certificeret som et “Forebyggende medicin og omfattende diagnose og terapi system” og som medicinsk måleudstyr.